I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 26, 2011

beSt of da beSt

diz the best RINKING FRINDS yg pernah echa ade, echa xkan pernah lupe kot friendship nie. masing2 nan kelebihan masing2.all of u dh echa anggap mcm family, thank 2 u all coz pernah jd sahabat t'baek utk echa, thank for the caring and sharing! thank for everythings la beb, u all mmg BEST!


azurien (ween)
> kuat majok & sweet
> ween thank beb sbb jd member aku,if t'ingat zaman skolah mesti first skaly aku ingt mu,klakar gile.
nk2 time mu ngajuk sbb aku xmo temankn g toilet, and if aku rehat nan org laen,
majok ciap tulis surat sbb xmo cakap nan aku,haha! if kite gadoh aku mesti sedeh gile,
memang terasa gile hilangnye seorg SAHABAT. 
LOVE U BEB(:



neny (meggi)
>suke nangis & suke gentil rambut
>reny thank sbb jadik member echa;)
suke kawan nan kamu sbb kepala tingtong!haha
if baru lg kenal tp kamu OK gile!
boleh masuk kepala..hopefully friendship kte lame yang..
LOVE U YANG (:

sara(mariyah)
>degil & suke gosip
>sara thank sbb jadik member aku.
rindu mu sgt2, lame xjumpe! lame xgosip2..
if ade HOT STORY mesti mu beria call aku,haha
then xingat dunia lau dh mngupat..
LOVE U BEB(:

No comments:

Post a Comment