I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 26, 2011

my heaven is MY FAMILY ^.^

stOry bout family!echa nie ade 5 org adeq bradeq, echa anak first and echa jgk ler pelik dr adeq2 echa yg laen. al- maklum ler echa sorang je gurl. so,lonely rite now. jauh dr family, hurm rindunyeee;(
ok now tgk ler sampai lebam pic famly echa,hehe=)

my lovely SIBLING
(sayang korang,hehe)

my papa
hensem kn?hehe=)

my umie
(muke kami same,;))

ahmad aif eznil(pokbe)
die yang plg close nan echa,
sume rahsia echa die pegang..haish!hehe

ahmad aif ali hasyir
die adik sy yg sgt baek and dengar cakap;)
senang nk mintak tlg pape


ahmad aif ajmal
die adik sy yg sgt pdiam..
but die yg plg pandai kot dlm family kteorg..

ahmad aif qidran(adeq)
die adik sy yg last, sgt comel and masam,haha!

No comments:

Post a Comment